København er en by, der er kendt for sin skønhed. Med sine mange vandveje, parker og gammeldags arkitektur er det et yndet turistmål. Derfor er det også blevet et populært sted at bo for alle aldre. Man ser stadig folk flytter dertil i massevis. Forståeligt nok vil jeg sige. I by billedet finder du en populær måde at reklamere på: Stilladsreklamer.
3 fordele:
1. De er iøjnefaldende og skaber en følelse af nysgerrighed
2. De er en form for kunst
3. De giver virksomheder mulighed for at reklamere
Jeg synes, at stillads reklamer er et unikt og interessant aspekt af København. De tilføjer et strejf af kunst og kreativitet til en ellers banal del af byen. Jeg sætter også pris på, at de giver virksomheder mulighed for at reklamere for deres produkter eller tjenester.
Reklamer på stilladser er en almindelig ting i København og er blevet en interessant del af byens landskab. Jeg synes, at de tilføjer et strejf af kunst og kreativitet til en ellers banal del af byen. Jeg sætter også pris på, at de giver virksomheder mulighed for at reklamere for deres produkter eller tjenester.
Er stillads reklamer den nye reklamerings måde for fremtiden?
Uanset hvor der bygges, vil der sandsynligvis også blive bygget stilladser. Og med det vil også Stilladsreklamer følge med. Så hvis du går rundt i København og ser en gigantisk reklame for Coca-Cola eller McDonald’s på siden af en bygning, skal du ikke blive overrasket. Det er blot endnu en måde, som virksomhederne finder på for at nå deres målgrupper.